17 juni 2007

Brieven !


Ik begin sympathie te krijgen voor de werkgever, toen ik met een bang hartje naar de postbus stapte met mijn stapeltje sollicitatiebrieven had ik dat dus nog niet. Ik vond het maar meer dan normaal dat ik er geen reactie op ging krijgen want zo gaat dat nu eenmaal hoor je overal zeggen. Die mensen hebben andere dingen te doen dan al die brieven persoonlijk te beantwoorden. Net toen ik de hoop op reactie al had opgegeven, ook al was er een leuk telefoontje uit O. onlangs, kwamen de brieven terug. Eergisteren een brief uit O. met de mededeling dat ze mij in hun database hebben gestoken. Het is niet echt het antwoord dat ik had verwacht MAAR het is een antwoord en in dit stadium doet dit mij al héél wat. Dan plots een 2de brief .. ook uit O. om te zeggen dat de directeur met verlof is maar dat ik zeker nieuws mag verwachten vanaf 25 juni. Dus eigenlijk weet ik van deze brief nog niet echt iets ... wie weet wie weet. Ah ja en omdat internet precies nogal overmeesterd wordt door Ortho peeps vertel ik vanaf nu mijn sollicitatieplekjes niet meer in detail, want vanaf heden zijn we eigenlijk allemaal elkaars concurrenten en kunnen er plaatsen afgesnoept worden.
Het is zoals in de jungle , de wet van de sterkste en de vlugste.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Ge moet nie skui zijn, ik zal je nie ambeteren door je "voor" te zijn... integendeel,ik moet nog beslissen wat ik nu gaan doen wanneer ik een diploma op zak heb... wordt het verderen studeren, of werkeren, of...

maar ik ga nie naar O in ieder geval, of toch niet dienen coté, nogal verrekes, dus, weest gerust!

X

° Huppelmuisje ° zei

haha , da was dus nen grapke éé
:o) !!

voort studeren ? wa zou je dan wel willen doen .. ik nieks meer , ik ga centjes verdienen en nen tuinkabouter kopen.

Bye sjoenie

Eveline zei

hehe... in O werken.. hm neen ;)

ik hou het liever bij W.. of G.. of.. WIEWEETWAAR ;) enfin ja... ik solliciteer er ook al een beetje op los.. maar zoals jij ongetwijfeld ook even aant wachten op de POST !

enfin.. lets duim :)