1 juni 2007

Miljaar Miljaar


Ex liefjes zijn niet verondersteld goed overeen te komen met mijn huidige poepie, dat is tegen de wet !! In het land van de ex liefjes en oude liefdes is het verboden om nog te dichtbij te komen in elkaars nieuw leven. Maar neen die van mij vaagt daar zijn botten aan, die komt onuitgenodigd op msn hele babbels doen waaruit ik dan kan afleiden dat ie op bezoek is geweest bij mijn poepie. Wat geleid heeft tot een update van mijn leven, waar ik helemaal niet achter sta. Een ex liefje hoort niet te weten dat de examens bijna gedaan zijn en dat ik in de zomer naar de Ardennen ga. Puh .. een ex liefje die mijn poepie meer wil zien, nog meer dacht ik dan ... Samen gaan vissen, ja dat willen ze ... hoe moet ik dat in godsnaam te boven komen. Nog een geluk dat ik er niet bij wil zijn want neen dat zou mijn petje te boven gaan, in het gezelschap zijn van mijn poepie okééé ... maar ook daar nog eens mijn ex bij. Nee, komaan .. dat is toch niet de normale gang van zaken. Waarom kan ie niet zijn zoals mijn andere exjes, die van het soort die niet veel meer tegen mij zeggen en me nog steeds kwaad zijnde aankijken op feestjes. Het is een schande dat deze van mij weer een ras apart is die na al die tijd nog steeds ergens in mijn leven rondhuppelt en dat waarschijnlijk ook nog héél lang van plan is. Moet ik je nu opnieuw welkom heten terwijl ik je eigenlijk zo verdomd goed ken ...

Geen opmerkingen: