17 juni 2007

Kruiwagen Examen


Wat ik nooit had gedacht dat nog ging gebeuren in dit leven staat er toch aan te komen, het einde van de examens. Haha , ja het lijkt al een eeuwigheid dat ik hier aan mijn bureau vastgekluisterd zit , ik ken amper nog andere bezigheden dan studeren, samenvatten, panikeren, twijfelen, punten tellen, klagen en zagen enz ... Maar het einde van de tunnel is in zicht, ik zie al een klein lichtpuntje. Het werd tijd jong, ik kan niet meer .. ik ben op .. mijn hersens willen op vakantie. Ik herinner me dat ik op 28 april echt beginnen studeren ben voor deze monsters van examens, dus dat is welgeteld een 8 tal weken geleden. Goeie grutjes ik ben een nerd ! Op naar sociaal recht met Celestin Martini, leve de meerkeuze vragen zonder giscorrectie en de helft theorie - helft oefeningen. Ik ben al op zoek naar een kruiwagen want met mijn 2 handboeken, 1 cursus, 1 zakrekenmachine en 1 kalender zal ik nogal geladen zijn. En wie maakt er gebruik van een kruiwagen, ja juist een werknemer in het arbeidersstelsel want deze verricht hoofdzakelijk handenarbeid.

Adieu ..

Geen opmerkingen: