27 juni 2007

Laptop Stofzuigen

Als je het woord stofzuigen hoort dan denk je aan tapijten, de vloer, misschien zelfs de auto. Maar dan denk je helemaal niet aan je laptop, ik voortaan wel. Gisteren hebben we mijn laptop gestofzuigd en ik kan je dit enkel maar aanraden als je zo'n lappie hebt. Wat een stofboel dat er daar in kan kruipen zonder dat je het merkt. Hele plukken stof kwamen uit mijn ventilator ... de hitte nam af, ik voelde na weken eindelijk weer eens een laptop met normale lichaamstemperatuur. Ook maakt hij nu minder kabaal, geruisloos type zoals ze in de Aldi in hun folderke hadden gezet. En zijn kinderziekte is er uit, hij valt niet meer uit .. nee nee hij is gisteren zelfs alive geweest van 19u - 23u .. ik was trots op mijn lappie. En dit was niet voor niets, nee nee want de papa en zijn computervriend hebben hem wireless gemaakt. Nu zit ik hier dus zonder kabels te internetten waar ik maar wil.
wat een vrijheid !

Geen opmerkingen: