4 juni 2007

Het Perdolan Verhaal


Opmerkelijkheden

Als ik naar mijn meme ga en daar durf te vertellen dat ik wat pijn aan mijn hoofd heb, duikt zij haar kast in op zoek naar pillekes. Komt ze daar wel niet af zeker met 2 enorme Perdolan pillen die ik met wat cola moest innemen, ja ja zeker alle 2 in een keer dat kan geen kwaad. Want met 1 pil krijg je zo nen zwaren hoofdpijn niet weg ... ik tegenstribbelen dat ik toch nog met de auto naar Gent moest rijden, lees E40 doen aan 120 km/h. Maar dat kon meme niet baten, ze had er het volste vertrouwen in dat ik onder invloed van 2 zware Perdolans heelhuids in Gent ging aankomen. En omdat er hier nu een blogberichtje is verschenen van mij wil dit niet enkel zeggen dat ik in Gent geraakt ben maar ook dat ik er in slaagde om terug thuis te geraken ook. Grootouders ... zucht

Adieu

2 opmerkingen:

SophieL zei

keb je zien lopen in de verte ma kmoest door dus niet kunnen komen ..

'k zag je huppelen op school .. hihi .. leuk om je trg te zien, ook al wast vanuit de verte

zoenie

Anoniem zei

pillekes en geen pintjes... jaja, tis me nu geheel duidelijk... was je oma al aan 't verdenken van je aanstoken tot alcoholisme toen ik je hoorde maandag!

tot dees afternoen