8 juni 2007

My Everything


Mr. Wentworth Miller
This separates the men from the boys

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Gedver... ik blijf terugkomen naar je site om nog's een blik te werpen op die foto...

en dan zeggen de mensen dat ik kieskeurig ben? tjah, als je dagelijks dergelijk vlees op je scherm ziet?!

En? Wat is de buit geworden vandaag? Bij mij is dat: één leesboek (thriller welliswaar), fluostiftekes, een kwartetspel voor man van zus, een paar blauw plekken door botstende karrekes, en een hoop frustraties door de verkeerde kassa te kiezen en zo een kwartier te moeten toezien op een kassierster die er werkelijk niéts van kon!

° Huppelmuisje ° zei

hehe ! heyla,
ja Wentworth is wel yummie eh' !!
mijn buit is een hilarisch boek over nen mens da via hotmail de vent van aar leven heeft gevonden en dan nog nen Ortho-minded boek over kindje met leukemie. Bert heeft de grootste stapel mee .. ik maar 2 exemplaren. En ja, ik had ook een lange rij aan de kassa.

Maar t'was weer eens tof éé
Leuk datk je tegen t'lijf liep

Toedeloe xxx