1 juni 2007

Het 4de schaap


Het 4de schaap over het hekje, Orthopedagogische Doelgroepen. Het viel mee, heb maar bij 3 vragen gesukkeld omdat ik nu eenmaal de ouderenzorg niet zo van dichtbij had bekeken en al helemaal die slides van de studiedag niet. Nu ja anyway, ik haal het wel. Ik moet en zal mijn naam horen op de proclamatie ! Zeg dat ik het gezegd heb .. Ik vroeg me, zo tussen het studeren door, af als je eigenlijk examens kan missen ? Als ik durf klagen dan steken ze hier thuis de ' ik wou dat ik nog examens had ' preek af .. waardoor ik mij de vraag stel kan je die ellendige dingen nu echt missen ? Maar wie weet, bestaat er een kans dat ik als ervaren opvoedster binnen een deel jaren toch deze stelling vertegenwoordig. Wie weet ga ik ooit ook de examenstress terug door mijn lijf willen voelen, de geur van examens in de campus, de paniekaanvallen, op hol geslagen medestudenten en de pakken papier. Haha, het lijkt grappig nu maar ik ben er zeker van dat ik als oud dametje met plezier zal terugkijken naar wat nu de moeilijkste dagen van mijn 21 jarig bestaan zijn. Het einde komt alsmaar dichter en ik weet eigenlijk niet als ik dat wel zo leuk vindt.

Adieu

Geen opmerkingen: