12 juni 2007

Fashionista



Mijn kleerkast ligt weer mooi gesorteerd per seizoen, mijn wollen winter truien moesten een plank zakken en de eerste plank vrijmaken voor mijn zomer garderobe. Die heb ik by the way vandaag een beetje aangespekt in Brugge. Ik heb in de H & M rond gehuppeld, die NOG altijd beter is dan die van ons. Ik weet niet wat er precies scheelt aan onzen H & M. Die is nochtans fonkelnieuw maar kan toch niet tippen aan die van Gent, Brugge of Barcelona. Ja ja, qua kleren ben ik een kind van de wereld hé. Ik sla geen enkele reis over zonder de plaatselijke winkelcentra onveilig gemaakt te hebben. Dus .... om verder te vertellen, in de H & M vond ik mijzelf een witte 3/4 broek, perfect om de toekomstige hittegolven te trotseren. Dan in de Esprit winkel vond ik op één haar na de broek van mijn dromen, maar die was te lang dus dan maar genoegen genomen met de op 1 na mooiste broek van het heelal. Wat ook niet slecht is natuurlijk. Dan in de Zara mezelf een knaloranje trui met V hals geschonken, kwestie om op te vallen in het verkeer. En dan, hoe kan het ook anders, een chakosse uit de New Look en een gouden riem uit de Berschka. Ja ja, de Libelle wist me te vertellen dat goud / zilver hip zal zijn deze zomer. En de ware fashionista in mij heeft deze gouden raad opgevolgd. Al strompelend met al mijn zakskes, met de riekende paardenstront en een leuterende gids in mijn kielzog bereikte ik de parkeergarage.

Mens shoppen is vermoeiend, ook in je veterloze schoenen.

Geen opmerkingen: