1 juni 2007

Bruin Oog !


Vandaag is mijn kleinste vriendinnetje terug op bezoek geweest. Ik weet zelfs niet hoe ik haar moet noemen, ik zal haar maar de titel achternichtje meegeven want haar mama is mijn nichtje. Alé eigenlijk zit het een beetje anders dan dat, maar omdat we die hele rim ram te ingewikkeld vinden doopten we ons tot nichtjes. Op 23 jarige leeftijd is zij in november bevallen van Janelle (naam gepikt van de dochter van Axelle Red) en heb ik er sindsdien een familielid bij. Het is een kleine schattige bruin oog, met een klein plukje haar en vooral veel kwijl. Zo'n klein wezentje die je maar blijft aankijken met van die grote ogen, die je vinger stevig omklemt en die zit te brabbelen in haar eigen taaltje. Een taaltje die ik zou willen begrijpen want wie weet zegt ze dat ze altijd gewoon Janelle zal blijven, mijn kleinste vriendinnetje. Ik vind haar nu al hip en ze is nog maar juist op deze wereld.


Have a nice life Janelle

Geen opmerkingen: